Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

    Vermeend slachtoffer (15) stagiaire: 'Klasgenoot voor m'n ogen ontmaagd, ze ging met mij verder'

    Admin
    Admin

    Vermeend slachtoffer (15) stagiaire: 'Klasgenoot voor m'n ogen ontmaagd, ze ging met mij verder' Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3492
    Aantal berichten : 4324
    Punten : 21768

    Vermeend slachtoffer (15) stagiaire: 'Klasgenoot voor m'n ogen ontmaagd, ze ging met mij verder' Empty Vermeend slachtoffer (15) stagiaire: 'Klasgenoot voor m'n ogen ontmaagd, ze ging met mij verder'

    Bericht van Admin do 14 nov 2013, 15:11

    Laatst gewijzigd: dinsdag 12 november 2013 - 15:32 Auteur: Jolien van de Griendt Bron: Omroep Brabant
    Vermeend slachtoffer (15) stagiaire: 'Klasgenoot voor m'n ogen ontmaagd, ze ging met mij verder' Image.aspx?object=News&type=large&image=De_stagiaire_stuurde_seksueel_getinte_berichtjes_1528636
    DEN BOSCH - Twee 15-jarige leerlingen van het Hervion College zeggen dat zij misbruikt zijn door een 27-jarige stagiaire die hen lesgaf. Vrijdag werd bekend dat justitie onderzoek doet naar de stagiaire, omdat ze seksueel getinte berichtjes naar minderjarige leerlingen gestuurd zou hebben.


    Volgens de twee leerlingen, die anoniem willen blijven, is er meer gebeurd. De stagiaire zou seks gehad hebben met de 15-jarige jongen, die een vorm van autisme heeft. Ze zou zich daarna vergrepen hebben aan het 15-jarige meisje.

    Misbruik
    "Die jongen is een goede schoolvriend van mij", vertelde het meisje tegen Omroep Brabant. "Ze heeft hem voor mijn ogen ontmaagd. Toen ben ik in huilen uitgebarsten, omdat ik het heel akelig vond om te zien. Ze is toen gestopt en met mij verder gegaan."

    De situatie liep volgens de twee uit de hand toen ze bij de stagiaire thuis waren. Ze waren daarvoor een paar keer samen met de vrouw op stap geweest. "Ze papte met ons aan in de lessen en wij namen haar steeds meer in vertrouwen", aldus de leerlinge. "Ze nam me mee naar een andere wereld en ze heeft mij en mijn klasgenoot dronken gevoerd."

    Zedenzaak
    Volgens de twee leerlingen zijn er meer slachtoffers. De politie bevestigt dat er meerdere aangiftes tegen de stagiaire zijn gedaan, maar laat niets los over de inhoud.

    Het 15-jarige meisje zegt dat ze geen contact meer heeft met de vrouw. Volgens haar heeft de stagiaire wel haar excuses aangeboden voor wat er gebeurd is.



    Vermeend slachtoffer (15) stagiaire: 'Klasgenoot voor m'n ogen ontmaagd, ze ging met mij verder' Onders10
       | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
    Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
    Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.


      Het is nu vr 19 apr 2024, 08:20