Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017

Admin
Admin

Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017 Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017 Empty Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017

Bericht van Admin do 10 aug 2017, 16:16

Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017 Miezem10

Lieve Muis,

Ik zou net zo klein als jou willen zijn.
Dan zou ik me verstoppen
dan deed niemand me meer pijn.

Of ik wil onzichtbaar zijn,
niemand die me ooit kan vinden .
Oh ja dat is pas fijn!

Of vliegen als een vogel, heel hoog in de lucht.
Vliegen naar de hemel
en dan kom ik nooit meer terug.

Dan
Kom
Ik
Nooit
Meer
Terug...

Geschreven door- en geplaatst met toestemming van @Miezemuis Augustus 2017


Laatst aangepast door Admin op zo 01 okt 2017, 01:11; in totaal 2 keer bewerkt

Anonymous
Gast
Gast

Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017 Empty Re: Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017

Bericht van Gast do 10 aug 2017, 17:05

Een gedichtje om ijskoud van te worden bij het lezen. Zo erg, als ik besef wat achter die woorden zit, wat achter die regels verborgen zit. De wens om er niet meer te zijn .... Ik ken je niet, maar denk zachtjes voor mezelf ... gelukkig komen niet alle wensen uit. Veel goeds Miezemuis.
TonnyKamper
TonnyKamper

Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017 Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10768

Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017 Empty Re: Muis, ik zou net zo klein als jou willen zijn door Miezemuis aug.2017

Bericht van TonnyKamper do 10 aug 2017, 17:13

Joost schreef:Een gedichtje om ijskoud van te worden bij het lezen. Zo erg, als ik besef wat achter die woorden zit, wat achter die regels verborgen zit. De wens om er niet meer te zijn .... Ik ken je niet, maar denk zachtjes voor mezelf ... gelukkig komen niet alle wensen uit. Veel goeds Miezemuis.

Ik dacht precies hetzelfde @Joost Miezemuis verkiest nog anoniem te blijven, maar misschien dat ze wel de reacties durft te bekijken.. dus namens haar bedankt voor je meelevende reactie  Alsjeblieft

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 07:43