Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexIndex  PortaalPortaal  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Inloggen  RegistrerenRegistreren  
| >> Hoe plaats je een bericht en/of foto ? Klik HIER voor een uitleg ! << |
Logo
Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Ons Netwerk
Nederland HeeltNH op Blogger NH op Facebook NH op Google+ NH op LinkedIn NH op Twitter NH op Wordpress NH op YouTube
Meest bekeken onderwerpen
beste muziek aller tijden
Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag Trijntje !!
Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1945-1985
Psychische mishandeling en emotionele verwaarlozing van kinderen
Narcisme in een relatie: ‘Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij hiertoe in staat was’
Oproep: Observatiehuis, Lijsterbesstraat 61, Den Haag (1966-1967)
Beste muziek aller tijden (2)
Item over Misbruik op Kinderdorp Neerbosch van Popeye
Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher
Je nergens bij horen voelen en trauma door Onthecht
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
Bezoekers

Bezoekers
Deel | .

ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 1768
Aantal berichten : 2017
Punten : 11815

#1BerichtOnderwerp: ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD   do 19 jun 2014, 17:45

Bron: www.klokkenluideronline.is

NIEUWE NEDERLANDSE GETUIGE ONTHULT ONGEKENDE HORROR ROND NEDERLANDSE ‘ELITE’ * ‘PENISSEN VAN KINDEREN WERDEN AFGESNEDEN EN OPGEHANGEN ALS JACHTTROFEEN’ * OOK PRINS FRISO OPNIEUW PROMINENT GENOEMD * KATHOLIEKE KERK EN MONARCHIEEN DRIJVENDE KRACHTEN ACHTER ONGEKENDE WREEDHEDEN TEGEN BABY’S EN KINDEREN * HET GOEDE NIEUWS: WERELDWIJD GROEIT HET VERZET
MARIANNE VAATSTRA WERD SLACHTOFFER VAN DE HIER BESCHREVEN PERVERTS *ASIEL-HYPOTHESE HANS EN WIM DEFINITIEF TEN GRAVE GEDRAGEN

Joris Demmink is tot over de nek betrokken bij de hier beschreven horror-daden. Hier meer achtergronden over Joris Demmink als moordenaar van baby’s. De mogelijke betrokkenheid van Mark Rutte werpt een nieuw licht op de wijze waarop hij de kamervragen heeft beantwoord van het SP-kamerlid Van Nispen. Ook de totale stilte en het totale taboe rond het prive-leven van Rutte is wat ons betreft een sterke aanwijzing voor de mogelijke juistheid van de beschuldigingen van Kevin Annett. Maar belangrijker nog dan dat is dat we het al jaren ‘ruiken’ en ‘voelen’: Nederland is compleet in de greep geraakt van satanische criminelen die geen enkele terughoudenheid meer (willen) betrachten in het realiseren van hun satanische fantasieen.

*** Tonny Kamper ***
Terug naar boven Go down
http://www.nederlandheelt.nl/
Trijntje
Ervaringsdeskundige

Vrouw
Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1646
Aantal berichten : 710
Punten : 4093

#2BerichtOnderwerp: Re: ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD   vr 20 jun 2014, 23:52

Ik weet het niet hoor. Natuurlijk geloof ik best dat er ook in Nederland rituele verkrachtingen en martelingen zijn, en zelfs moord kan er bij mij nog wel in. Er zijn genoeg verhalen over en er is ooit eens een onderzoek geweest naar rituele mishandelingen.
Dat de top in het bedrijfsleven en in de politiek elkaar de hand boven het hoofd houd, weet ik wel zeker.
Ik word misselijk als ik Rutte op de tv zie en klik acuut weg. Ook Opstelten en Teeven hebben dat effect op mij.
Maar om nu Rutte, Friso en het koningshuis met dit soort rituele praktijken in verband te brengen en zelfs de paus, vind ik toch wel erg ver gaan. 
Voor mij blijven zij onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.

Ik vraag me waarom dit hier geplaatst wordt. Zijn er in "Onze groep" mensen die te maken hebben gehad met rituele praktijken? Of is het alleen ter informatie?
Ik weet het niet, zelf vind ik het een beetje ver gaan.

Trijntje

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
TonnyKamper
Webmaster  Co-Administrator

Vrouw
Reputatie : 698
Aantal berichten : 569
Punten : 5831

#3BerichtOnderwerp: Re: ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD   za 21 jun 2014, 13:21

Alleen ter informatie Trijntje.. 

Het gaat dus ook om personen van de overheid die banen hebben waarin zij over het lot van de kinderen van tegenwoordig beslissen, dus ik ben wel benieuwd waartoe dit onderzoek leidt, uiteindelijk zullen ze toch met harde bewijzen op tafel moeten komen om hun geloofwaardigheid niet te verliezen !

* Tonny Kamper *
Terug naar boven Go down
http://tube-it.actieforum.com/
Trijntje
Ervaringsdeskundige

Vrouw

#4BerichtOnderwerp: Re: ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD   za 21 jun 2014, 21:20

Waar rook is, is vuur. Het is een sekte die altijd ondergronds is gebleven en natuurlijk kunnen daar ook "hooggeplaatste" personen lid van zijn, maar voorlopig zie ik niet meer dan een hoop suggestie, aannames en verbindingen waar ik mijn vraagtekens bij zet.
Maar natuurlijk is het wel een goed idee om meer onderzoek te doen naar deze sekte.
En wie weet ga ik er in de toekomst nog anders over denken.

Trijntje

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
Trijntje
Ervaringsdeskundige

Vrouw

#5BerichtOnderwerp: Re: ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD   zo 06 jul 2014, 22:38

Vandaag maar eens op internet gekeken wat er zoal te vinden is.
Veel gelezen over het Ronde Huis.
Op de website van de ommekeer nederland staat een complete aangifte tegen de staat kant en klaar.
Een heel stuk gelezen over Maud Oortwijn.
Ons koningshuis schijnt illegaal te zijn.

Er is nog veel meer te vinden. Het is allemaal niet om vrolijk van te worden.

Ik blijf kritisch en ben benieuwd naar bewijzen, want dat heb ik nog niet echt gevonden.

Trijntje

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
TonnyKamper
Webmaster  Co-Administrator

Vrouw
Reputatie : 698
Aantal berichten : 569
Punten : 5831

#6BerichtOnderwerp: Re: ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD   zo 06 jul 2014, 22:45

Trijntje schreef:
Vandaag maar eens op internet gekeken wat er zoal te vinden is.
Veel gelezen over het Ronde Huis.
Op de website van de ommekeer nederland staat een complete aangifte tegen de staat kant en klaar.
Een heel stuk gelezen over Maud Oortwijn.
Ons koningshuis schijnt illegaal te zijn.

Er is nog veel meer te vinden. Het is allemaal niet om vrolijk van te worden.

Ik blijf kritisch en ben benieuwd naar bewijzen, want dat heb ik nog niet echt gevonden.

Trijntje

Precies, dat is nu waar het allemaal om draait, er zijn bijna geen bewijzen te vinden alleen maar "hear say" e.d. dus ik ben ook benieuwd waar dit op uitdraait !!!

* Tonny Kamper *
Terug naar boven Go down
http://tube-it.actieforum.com/

ELITE SCHULDIG AAN SATANISCHE KINDERMOORD
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Nederland Heelt :: ARCHIEF - OPENBAAR :: Nieuws Extern-