Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

    Verjaardagspost Esmeraldam

    Anonymous
    Gast
    Gast

    Verjaardagspost Esmeraldam Empty Verjaardagspost Esmeraldam

    Bericht van Gast di 19 sep 2017, 04:34

    Bloemetje
    Hoi jarige @Esmeraldam, lief medelid van ons NH-Team !


    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Een heel fijne dag gewenst als begin van een nieuw goed levensjaar.
    Velen kennen jou hier inmiddels enkele maanden als trouwe en altijd aanwezige chatmoderator. Jouw geheel eigen manier van schrijven, je uitdrukkingen, je meeleven en je humor.


    De dinsdagavondchat bestond al, en jij hebt daar heel enthousiast enkele maanden geleden de ook meestal drukke en geanimeerde zondagavondchat aan toegevoegd.
    Die extra (ekstera ... Lachen ) chatavond voorziet echt in een behoefte, blijkbaar. Daarnaast ben je ook lid van het NH-team en je doet dat fantastisch goed, het samen met @Admin bezig zijn met de website, het testen van lay-outs en dergelijke. 
    De items die je deelde hier, je filmpjes, muziek, jouw eigen challenge, die maakten ons stil.
    Respect voor jou, krachtige vrouw. Respect We zijn heel blij met jou in ons midden, Es.

    Voor nu, namens alle mede-chatters een dikke groepsknuffel voor jou  Groeps hug . Maak er een mooie verjaardag van. En natuurlijk komen we vanavond op de dinsdagavondchat allemaal wat bij je drinken, knabbelen, we gaan proosten op jou.
    Hiep hiep hiep, Essie, hoera !!!! Alsjeblieft
    Admin
    Admin

    Verjaardagspost Esmeraldam Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3489
    Aantal berichten : 4323
    Punten : 21733

    Verjaardagspost Esmeraldam Empty Re: Verjaardagspost Esmeraldam

    Bericht van Admin di 19 sep 2017, 12:41

    Ik sluit me volledig bij de woorden van @Joost aan lieve @Esmeraldam 
    Vanavond proosten we digitaal op jouw geboortedag en wensen je er nog veel meer toe  Liefs

    Esmeraldam
    Esmeraldam

    Verjaardagspost Esmeraldam Teamli10

    Registratiedatum : 18-03-17
    Reputatie : 339
    Aantal berichten : 172
    Punten : 3408

    Verjaardagspost Esmeraldam Empty Re: Verjaardagspost Esmeraldam

    Bericht van Esmeraldam di 19 sep 2017, 19:49

    Happy Lief Dank jullie wel

    gentiaanblauwtje
    gentiaanblauwtje

    Verjaardagspost Esmeraldam Vip31110

    Registratiedatum : 15-09-17
    Reputatie : 57
    Aantal berichten : 35
    Punten : 2526

    Verjaardagspost Esmeraldam Empty Re: Verjaardagspost Esmeraldam

    Bericht van gentiaanblauwtje di 19 sep 2017, 21:06

    gefeliciteerd!

    Tine
    Tine

    Verjaardagspost Esmeraldam Vip31110

    Registratiedatum : 09-07-17
    Reputatie : 84
    Aantal berichten : 31
    Punten : 2728

    Verjaardagspost Esmeraldam Empty Re: Verjaardagspost Esmeraldam

    Bericht van Tine di 19 sep 2017, 22:18

    Lieve Esmeralda!
    Nog op de valreep wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. 
    Een mooi nieuw jaar voor jou gewenst, waarin je steeds meer bij jezelf mag komen! 
    De koffie met chocola en gebak en daarna een lekker wijntje, die hou ik hopelijk nog tegoed!! Ik zag het te laat!
    Veel liefs en een knuffel.


      Het is nu di 19 maa 2024, 06:29