Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Aanbod

• Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Verjaardagspost Frank Ligtvoet

Deel
Joost
Team
Team

Man
Registratiedatum : 12-06-17
Reputatie : 667
Aantal berichten : 377
Punten : 2299

Verjaardagspost Frank Ligtvoet

Bericht van Joost op do 05 okt 2017, 12:40

Bloemetje
Hey jarige @Frank Ligtvoet,

Nooit kunnen denken dat ik zo'n vijftig jaar na ons laatste contact jou vandaag namens het NH-Team een verjaarsboeket zou mogen overhandigen. We woonden een paar straten bij elkaar vandaan. Op de lagere school aan de Bergse plas waren we zo ongeveer klasgenoten, ik denk jij een jaar hoger dan ik ..... , en samen zijn we jarenlang misdienaar geweest in dezelfde kerk, en wat dat al niet triggert .....
Daarna, vanaf het begin van de middelbare school, ben ik je niet meer tegengekomen. Tot een paar maanden terug, tot mijn grote verrassing, hier op NH. Een mensenleven verder. Met alle ups & downs.

En nu word je 63 vandaag, twee maanden eerder dan ik.
Ik wens je een heel gezellige verjaardag ver weg in de USA, met je gezin. Dat je nieuwe levensjaar gezond en gelukkig mag zijn en vol vreugde.

Mocht het je uitkomen wat tijd betreft, wees dan eens welkom op onze wekelijkse chatavonden op zondag en woensdag, om te vertellen hoe het met je gaat. Niets hoeft, het mag.

Voor nu wens ik je een heel gezellige verjaardag vandaag. Maak er een mooie dag van Frank !

Hartelijke groet,
Joost
Admin
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 2412
Aantal berichten : 2819
Punten : 15020

Re: Verjaardagspost Frank Ligtvoet

Bericht van Admin op do 05 okt 2017, 12:53

Ik sluit me geheel bij de woorden van Joost aan @Frank Ligtvoet

Hartelijk gefeliciteerd en nog vele jaren toegewenst   Duim omhoog

Frank Ligtvoet
Luider
Luider

Man
Registratiedatum : 02-04-17
Reputatie : 15
Aantal berichten : 6
Punten : 637

Re: Verjaardagspost Frank Ligtvoet

Bericht van Frank Ligtvoet op vr 06 okt 2017, 20:46

Dank julie wel. We gingen uit eten in een Italiaans restaurant in de East Village hier in  New York. De dag begon trouwens goed met de webpublikatie van mijn tweede  Frommel misbruik stuk, dat ik hier al postte. Ik hoop dat het enig effect zal hebben. Hartelijke groeten vanuit Brooklyn
  • Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.

Het is nu vr 21 sep 2018, 16:30