Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexIndex  PortaalPortaal  EvenementenEvenementen  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Inloggen  RegistrerenRegistreren  
| >> Hoe plaats je een bericht en/of foto ? Klik HIER voor een uitleg ! << |
Logo
Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Ons Netwerk
Nederland HeeltNH op Blogger NH op Facebook NH op Google+ NH op LinkedIn NH op Twitter NH op Wordpress NH op YouTube
Meest bekeken onderwerpen
beste muziek aller tijden
Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag Trijntje !!
Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1945-1985
Narcisme in een relatie: ‘Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij hiertoe in staat was’
Psychische mishandeling en emotionele verwaarlozing van kinderen
Oproep: Observatiehuis, Lijsterbesstraat 61, Den Haag (1966-1967)
Beste muziek aller tijden (2)
Oproep: Open brief aan dhr. Versteeg, mevr. Wouters, dhr. Asscher
Item over Misbruik op Kinderdorp Neerbosch van Popeye
Je nergens bij horen voelen en trauma door Onthecht
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
Bezoekers

Bezoekers
ReagerenDeel | .

Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1966-1971

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gerrit
VIP

Man
Registratiedatum : 11-09-13
Reputatie : 14
Aantal berichten : 5
Punten : 1518

#1BerichtOnderwerp: Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1966-1971   wo 11 sep 2013, 19:16

beste popeye  ik gerrit huisman wonende te apeldoorn heb ook traumatische herinderingen aan kinderdorp neerbosch  heb er verbleven  van 1966 tot en met 1971

#Neerbosch

Laatst aangepast door Gerrit op di 08 okt 2013, 13:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
PopeyeKamper
Team

Man
Registratiedatum : 23-07-13
Reputatie : 250
Aantal berichten : 109
Punten : 2492

#2BerichtOnderwerp: Re: Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1966-1971   wo 11 sep 2013, 19:53

Heel tof dat je dit wilt delen en ook anderen tot steun wilt zijn Gerrit Exclamation 
Ik wens je nog een toffe dag en take care.

M.vr.gr.
Popeye Kamper.

Arrow Popeye Kamper Cool
Terug naar boven Go down
http://www.popeyesjokes.webs.com/
Gerrit
VIP

Man

#3BerichtOnderwerp: Re: Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1966-1971   wo 11 sep 2013, 20:41

beste popeye heb jij geen face book?????????????
Terug naar boven Go down
PopeyeKamper
Team

Man
Registratiedatum : 23-07-13
Reputatie : 250
Aantal berichten : 109
Punten : 2492

#4BerichtOnderwerp: Re: Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1966-1971   wo 11 sep 2013, 21:25

@Gerrit schreef:
beste popeye heb jij geen face book?????????????
Ja die heb ik Gerrit, als je hierboven of onder bij mijn gegevens kijkt, dan zie je allemaal knoppen waaronder één van facebook, klik erop en je komt op mijn facebook profiel !

Groet,
Popeye.

Arrow Popeye Kamper Cool
Terug naar boven Go down
http://www.popeyesjokes.webs.com/
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 1707
Aantal berichten : 1976
Punten : 11509

#5BerichtOnderwerp: Re: Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1966-1971   do 12 sep 2013, 22:51

@Gerrit schreef:
beste popeye  ik gerrit huisman wonende te apeldoorn heb ook traumatische herinderingen aan kinderdorp neerbosch  heb er verbleven  van 1966 tot en met 1971     al mijn belevingen  kan ik in een korte mail niet ff samenvatten   maar om kort te gaan ik heb een gezin met drie  dochters en als ik nu zou doen wat mij is aangedaan met mijn dochters dan zou ik jaren achter de tralies verdwijnen  ik heb al die jaren gedacht het hoorde erbij en zo  maar nu door alle comotie en deze site  weet ik dat ik niet gek was en ben blij dat er nu eindelijk erkenning  is en ik toch niet de enige was met deze problematiek en traumatische ervaring zo als ik al zij mijn verhaal is te lang om dit in een kort berichtje te verwoorden  maar ik wou het toch ff plaatsen  ook als steun voor lotgenoten 
beste  pompeye 
met vriendelijke groet gerrit huisman
touwslagershorst116
7328rn apeldoorn
Hartelijk dank voor je bijdrage Gerrit, alle steun is welkom !

*** Tonny Kamper ***
Terug naar boven Go down
http://www.nederlandheelt.nl/
Gerrit
VIP

Man

#6BerichtOnderwerp: Oproep: Kinderdorp Neerbosch (1) - Nijmegen 1966-1971   do 03 okt 2013, 22:24

BIJ DEZE  DOE IK EEN OPROEP   VAN  SEXUEEL MISBRUIK  IN DE  GROEPEN  DE HUT  HET KRAAIENEST  EN  GANGBOORD  OP KINDERDORP NEERBOSCH    IK GERRIT  HUISMAN  UIT APELDOORN [VERBLEEF  VAN 1966 TOT   1971  OP  NEERBOSCH  IN DE GROEP  DE HUT  IK BEN OP ZOEK NAAR  LOTGENOTEN  DIE  OOK  NARE   VIEZE  HERINDERINGEN  HEBBEN MEEGEMAAKT  VEROORZAAAKT   DOOR  LEIDINGGEVENDE   NICO  VAN DE WATEREN   WOONDE IN  DIENST  WONING   ACHTER DE GROTE TRAP   IK DOE  DEZE  OPROEP  INVERBAND MET LOPEND  ONDERZOEK  MOCHTEN  ER MENSEN LOTGENOTEN   ZIJN  GRAAG  EMAIL   MIJ DAN  OM ELKAAR  TE STEUNEN   EN  ERKENING  TE KRIJGEN  EN ASJEBLIEFT  SCHAAM JE NIET  OF  VOEL JE NIET SCHULDIG  DAT  IS AL TE LANG  GEBEURD  DUS ALSJEBLIEFT MAIL MIJ  ZODAT WE MEER STEUN AAN MEKAAR  KUNNEN  HEBBEN  ZODAT  DIT  NIET  IN DIE  BEERPUT [DOOFPOT]  VERBORGEN BLIJFT  MAAR  ZODAT  WE  ZE EINDELIJK AANSPRAAKELIJK   KUNNEN  STELLEN VOOR  DEZE  MISSTANDEN     MIJN NAAM IS  GERRIT  HUISMAN   MIJN  EMAIL  IS>  g.huisman5@chello.nl  
ik ben er zeker van overtuigd dat ik niet de enige ben die slachtoffervan   NICO VAN DE WATEREN        DUS MELD JE ASJEBLIEFT   SAMEN  STAAN WE STERK   IK HEB OOK  VEEL  DINGEN  GEZIEN  DAAR  DUS  LOTGENOTEN  SCHAAM JE  NIET  EN WEES  NIET MEER BANG

BVD    GERRIT  HUISMAN  UIT   APELDOOORN
Terug naar boven Go down

Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1966-1971
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Nederland Heelt :: OPENBARE FORA :: Oproepen Openbaar-
Reageren