Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

hellupppp

Trijntje
Trijntje

hellupppp Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6499

hellupppp Empty hellupppp

Bericht van Trijntje ma 18 mei 2015, 14:55

Oeps. Gisteren had ik nog een kleine handzame telefoon. Zo eentje waarmee ik kon bellen en smsen. het had nog een paar andere functies: een wekker, een rekenmachine, een zaklantaarn maar dat was het dan wel zo'n beetje. Het apparaatje voldeed prima aan mijn behoefte. Nu heb ik zo'n ding wat groter is en een stuk zwaarder. En ik begrijp er niets van. Maar ja mijn kinderen vonden dat ik maar moest whatsappen en dat heb ik dan vanochtend geprobeerd, met horten en stoten is het gelukt. Gelukkig belde net mijn zoon en toen wist ik dus niet hoe ik de telefoon op moest nemen. Ik heb een nieuwe telefoon met heel veel mogelijkheden, maar hoe kan ik daarmee bellen? Question Dat is toch de meest belangrijke functie van een telefoon?

Tja ik moet met mijn tijd meegaan, daarom heb ik ook sinds gisteren wifi, nog zo iets waar ik niets van snap.
Hoe dom ben ik?

Trijntje



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

hellupppp Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van TonnyKamper ma 18 mei 2015, 16:49

Hahaha, dat heeft niets met dom zijn te maken Trijntje.. ik denk er precies hetzelfde over !!
Ik ben een wizkid op de computer, ik bouw websites, programmeer ze zelfs geheel zelf in html taal, ik maak professionele videoclips en ga zo maar door.. maar van zo'n moderne "telefoon" heb ik geen kaas gegeten, ik weiger een vuistdikke handleiding door te lezen alleen maar om te weten te komen hoe je moet bellen of sms-en.. daarom heb ik dan ook zo'n ouderwetse prepaid telefoon waar zelfs geen camera op zit !!  LOL



hellupppp Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

hellupppp Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6499

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van Trijntje ma 18 mei 2015, 17:38

Ja zo'n telefoon had ik tot voor kort ook. Werkte prima, maar je moet er wat voor over hebben, he. Tenminste volgens mijn kinderen, zij hebben het voor mij geregeld. Maar goed, hoe ik moet bellen heb ik nog steeds niet door. Gelukkig kan ik wel mijn simkaart over zetten!

Jij hebt tenminste nog het voordeel dat je met een computer overweg kan! Behalve dat het digitale tijdperk voor mij onbegrijpelijk is, heb ik ook problemen met elektrische apparaten. Het ligt me gewoon niet. Ik heb een combimagnetron, met de vorige had ik problemen met de oven, werkte voor geen meter. Was ook wel een maandag aankoop: de bedoeling was om een koelkast, wasmachine en afzuigkap te kopen, maar ik kwam de winkel uit met een koelkast, wasmachine en een combimagnetron, daar kwam ik pas achter toen het thuis geleverd werd.
Tja, de magnetron maar gehouden en er alsnog een afzuigkap bij gekocht. Toch nog jarenlang met die maandagaankoop gedaan, heb nu een nieuwe maar weet ook hier weer niet hoe ik met de oven overweg moet. Maar ik heb wel geleerd om gewoon maar blind allerlei knoppen in te drukken en dan maar zien wat er van komt.
De eerste stap is dus gezet: ben een beetje over mijn angst heen dat het apparaat kapot gaat door het onhandige knopjes gebruik van mij. Het schijnt dat dat niet zomaar gebeurd.

maar stuntelig??? Ja.

Glimlach



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

hellupppp Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van TonnyKamper ma 18 mei 2015, 19:55

Hahahaha, jij bent echt erg  LOL

Och wat kan het je schelen meid, moet je je kinderen maar eens vragen iets te breien of haken voor je... dan kijken ze ook of ze water zien branden  Lachen



hellupppp Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

hellupppp Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6499

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van Trijntje ma 18 mei 2015, 22:42

Wie zegt dat ik kan breien of haken?????

Zelfs dat kan ik niet. Hoewel ik soms wel stiekem kijk naar een brei en haakboek. Sleep
Ik ben gewoon in de verkeerde eeuw geboren of natuurlijk in het verkeerde werelddeel.
Geef mij maar een TamTam die begrijp ik, een kampvuurtje om je eten klaar te maken dat je eerst heb moeten zoeken. Een temperatuurtje dat iets hoger ligt zodat een grasrokje volstaat en blote voeten.
Dat laatste heeft me wel eens een schorsing van school opgeleverd. Ik had slippers in mijn tas maar werd liever een poosje weggestuurd.

sunny



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

hellupppp Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van TonnyKamper di 19 mei 2015, 13:28

Hahaha, jij bent zo uniek Trijntje en echt propvol met humor !!!  LOL

hellupppp 1532941-d27d43954dfff710b17dae794f22f702



hellupppp Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

hellupppp Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6499

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van Trijntje ma 25 mei 2015, 15:26

Met een nieuwe telefoon kan ik nu ook selfies maken.
Wat een trieste bedoeling. Nu zie ik pas dat de zwaartekracht ook op mij zijn uitwerking heeft en de tijd de nodige kreukels in mijn gezicht heeft geëtst.
Keek ik dan nooit in de spiegel? Ja natuurlijk wel, maar altijd heel vriendelijk naar en voor mezelf. Glimlach

Weer een illusie armer want de keiharde werkelijkheid is dat ik echt het gezicht heb van iemand van 60 en niet meer van iemand van een jaar of 40. Verdrietig Moet ik me nu dan toch aanpassen aan mijn leeftijd en aan mijn gezicht?
Waar blijft de tijd?

Trijntje



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

hellupppp Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van TonnyKamper ma 25 mei 2015, 15:42

Hahaha, welkom bij de club Trijntje  LOL

Maar we trekken er ons toch zeker niets van aan hé?  Lachen



hellupppp Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

hellupppp Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6499

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van Trijntje di 26 mei 2015, 11:21

Dank je wel Tonny.

Knap hé, dat ik mezelf zo voor de gek kan houden met alleen maar een spiegel en dat ik er een selfie voor nodig heb om me te realiseren dat ik echt 60 ben.

Aan de andere kant: we zijn zo oud of jong als we ons voelen. Over 20 jaar zijn we verder verfrommeld en een stukje kleiner geworden, misschien lopen we iets krommer, maar misschien zijn we ook net zo kwik en vief (of ellendig natuurlijk) als we nu zijn.

Zo'n 15 jaar geleden werd ik helemaal gek van dit nummer: mijn zoon draaide het dag en nacht, maar nu is het wel toepasselijk.



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

hellupppp Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

hellupppp Empty Re: hellupppp

Bericht van TonnyKamper di 26 mei 2015, 14:15

Inderdaad héél toepasselijk Trijntje  LOL Hij is weer aan Playlist Inspiratiebronnen 2 toegevoegd hoor !!  Meer...



hellupppp Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

  • Reageren

Het is nu vr 19 apr 2024, 18:46