Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexIndex  PortaalPortaal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Inloggen  RegistrerenRegistreren  
| >> Per 1 Oktober is de Dinsdagavond chat verplaatst naar Woensdagavond zelfde tijd ! << |
Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Meest bekeken onderwerpen
beste muziek aller tijden
Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag Trijntje !!
Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1945-1985
Psychische mishandeling en emotionele verwaarlozing van kinderen
Narcisme in een relatie: ‘Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij hiertoe in staat was’
Algemene Voorwaarden
Oproep: Observatiehuis, Lijsterbesstraat 61, Den Haag (1966-1967)
Beste muziek aller tijden (2)
Je nergens bij horen voelen en trauma
Item over Misbruik op Kinderdorp Neerbosch van Popeye
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
ReagerenDeel | .

Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Fepijn
VIP

Man
Registratiedatum : 10-04-16
Reputatie : 158
Aantal berichten : 55
Punten : 881

#1BerichtOnderwerp: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   zo 10 apr 2016, 17:51

Zwaaien

Laatst aangepast door Fepijn op do 22 jun 2017, 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 1884
Aantal berichten : 2090
Punten : 12294

#2BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   di 12 apr 2016, 23:44

Wat een terreur heb jij meegemaakt Fepijn en wat ontzettend moedig dat je dit openbaar deelt in de hoop meer bewustwording te creeëren voor deze feiten zowel bij de bevolking als bij de hulpverleners.. Ik heb gigantisch veel respect voor je moed !!!  Duim omhoog Kom maar

*** Tonny Kamper ***
Terug naar boven Go down
http://www.nederlandheelt.nl/
Trijntje
Ervaringsdeskundige

Vrouw
Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1646
Aantal berichten : 710
Punten : 4146

#3BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   wo 13 apr 2016, 21:07

Hoi Fepijn, het is afschuwelijk wat jou is aangedaan. Voor mij is dit wel degelijk ook seksueel misbruik, in een andere vorm dan de bekende vorm, maar wel degelijk seksueel misbruik. De gevolgen zullen ook veelal hetzelfde zijn.
Heel goed dat je het naar buiten brengt zodat het meer bekendheid kan krijgen en je er anderen mee kunt helpen.

Hoe is het voor jou om je verhaal op te schrijven en naar buiten te brengen?

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
Fepijn
VIP

Man

#4BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   do 14 apr 2016, 17:17

Dag Trijntje en Dag Admin
Dank jullie  wel voor jullie reacties op dit bericht.... Duim omhoog
De gevolgen van zulke dingen zijn misschien hetzelfde als seksueel misbruik, sommige dingen misschien ook anders. Dat weet ik niet, wel weet ik dat het officieel geen seksueel misbruik is, maar ach dat is alles een naam... Het voelt op zich goed om dit eens naar buiten te brengen, na zoveel jaren. Zoeken op internet, in literatuur, je vind er niks over en ik heb enorm veel onbegrip ervaren, vandaar dat ik heel erg blij ben met de reacties hier!  En nu maar hopen dat dit ook strafbaar wordt in de toekomst!
Terug naar boven Go down
Gast

#5BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   vr 15 apr 2016, 20:51

Dank voor je openheid @Fepijn

Duim omhoog
Terug naar boven Go down
Fepijn
VIP

Man

#6BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   za 16 apr 2016, 05:19

Dank je wel voor je reactie, Marcello!
Terug naar boven Go down
Gast

#7BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   za 16 apr 2016, 12:33

Graag gedaan @Fepijn. Goed bezig hoor. Ik bewonder je moed. Door het delen van je verhaal help je zo ontzettend veel lotgenoten over de streep. Ik ben daar bijzonder content mee. Ik hoop dan ook van ganzenharten dat meerdere jouw voorbeeld zullen volgen. Alleen door openheid te geven aan dit voor vele gevoelige item kunnen we de barrière doorbreken. Ik ben ontzettend blij met jouw deelname aan ons forum. En ja, het valt inderdaad niet onder het kopje seksueel misbruik maar zeer zeker wel "zoals in jouw geval" onder huiselijk geweld. Heel erg bedankt voor het vertrouwen en ontzettend veel succes bij de publicatie van je volgende stuk.

Warme groet,
Marcello  Applaus
Terug naar boven Go down
Fepijn
VIP

Man

#8BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   za 16 apr 2016, 15:14

Dag Marcello, 
Dank je voor je ondersteuning hierin!  Het is inderdaad een heel gevoelig  onderwerp, gevoeliger nog dan seksueel misbruik, wat ook zichtbaar is aan het feit dat niemand erover spreekt. Ook ik niet, tot recentelijk dus. De reden tot publicatie is om begrip te krijgen voor de gevolgen;  voor zover ik weet heeft niemand dat ooit ook maar willen onderzoeken ... (maar ik  zou hopen dat iemand mij een onderzoek hierover kan laten zien) 
Maar het belangrijkste is vooral - zoals je ook zegt-  dat het nu bespreekbaar zal worden en dat andere slachtoffers van dergelijk geweld,  hoewel ik de kans klein acht dat het gebeurt,  ook hierover kunnen vertellen! Hartelijk dank Nederland Heelt voor het plaatsen van mijn bericht!
Terug naar boven Go down
Gast

#9BerichtOnderwerp: Re: Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)   za 16 apr 2016, 16:32

Graag gedaan @Fepijn.
Terug naar boven Go down

Geen geweld? - Fepijn Doorn (Triggers)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Nederland Heelt :: OPENBARE FORA :: Blogs en Vlogs-
Reageren