Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

IndexIndex  PortaalPortaal  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Inloggen  RegistrerenRegistreren  
| >> Per 1 Oktober is de Dinsdagavond chat verplaatst naar Woensdagavond zelfde tijd ! << |
Nederland Heelt
  • FB tijdlijn + Evenementen
  • Belangrijk
  • Mededelingen
  • Agenda
  • Blogs
  • Tweets
  • Leden in het nieuws
    In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen! Klik op de foto om de playlist te openen.

Bekijk HIER alle berichten in deze categorie
  • Webcam Opname

Webcam Recorder

HTML5 Cam Recorder

Audio Recorder

Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!

Meest bekeken onderwerpen
beste muziek aller tijden
Van Harte Gefeliciteerd Met Je Verjaardag Trijntje !!
Oproep: Kinderdorp Neerbosch - Nijmegen 1945-1985
Psychische mishandeling en emotionele verwaarlozing van kinderen
Narcisme in een relatie: ‘Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat hij hiertoe in staat was’
Algemene Voorwaarden
Oproep: Observatiehuis, Lijsterbesstraat 61, Den Haag (1966-1967)
Je nergens bij horen voelen en trauma
Beste muziek aller tijden (2)
Item over Misbruik op Kinderdorp Neerbosch van Popeye
Zoeken

Geef resultaten weer als:

Rechercher Geavanceerd zoeken
ReagerenDeel | .

het kind en ik

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Trijntje
Ervaringsdeskundige

Vrouw
Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1646
Aantal berichten : 710
Punten : 4148

#1BerichtOnderwerp: het kind en ik   di 19 apr 2016, 15:17

In een andere topic zeg ik dat ik het kind wat ik eens was niet hoef te zijn. Daar wil ik graag even verder op door gaan.

Het kind wat ik eens was, onbezorgd, nieuwsgierig, vrolijk enz. hoef ik niet te zijn, maar........... dat kind (0-4) is niet weg, niet verdwenen. Zij leeft in mijn hart, maakt me vrolijk, kijkt samen met mij door mijn ogen naar buiten of naar binnen. Ik koester haar, soms beïnvloedt zij mijn gedrag en gaan we even spelen. Het is een vrolijk en guitig kind en ik geniet van haar aanwezigheid. Zij voegt een hele dimensie toe aan mijn bestaan. 
Niet alleen dit onbezorgde kind leeft in mijn hart, ook al die andere kinderen die het zoveel slechter hebben getroffen, die zo vreselijk angstig, verward, eenzaam, verdrietig, wanhopig zijn, leven in mijn hart. Ook deze kinderen (of kindsdelen) koester ik. Je zou maar zo'n kind zijn, dat wens je je ergste vijand toch niet toe? Als zo'n kind aandacht vraagt geef ik het haar, als zo'n kind bescherming of veiligheid vraagt doe ik mijn best haar dat te bieden. Ze mogen er allemaal zijn.
Samen zijn we 1 persoon, de persoon die ik NU ben.

Dat wens ik iedereen toe.

- Trijntje -
Terug naar boven Go down
Admin
Admin

Vrouw
Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 1884
Aantal berichten : 2090
Punten : 12296

#2BerichtOnderwerp: Re: het kind en ik   wo 20 apr 2016, 01:45

Jemig wat heb je dat mooi beschreven Trijntje, ontroerend gewoon  Kom maar Bloemetje

*** Tonny Kamper ***
Terug naar boven Go down
http://www.nederlandheelt.nl/
Fepijn
VIP

Man
Registratiedatum : 10-04-16
Reputatie : 158
Aantal berichten : 55
Punten : 883

#3BerichtOnderwerp: Re: het kind en ik   vr 29 apr 2016, 20:44

Wat een prachtig verhaal Trijntje!  Duim omhoog