Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Gonnie's Blog - On-spannen, ge-niet-en

Gonnie
Gonnie

Gonnie's Blog - On-spannen, ge-niet-en Ambass10

Registratiedatum : 26-07-16
Reputatie : 270
Aantal berichten : 137
Punten : 3357

Gonnie's Blog - On-spannen, ge-niet-en Empty Gonnie's Blog - On-spannen, ge-niet-en

Bericht van Gonnie vr 19 aug 2016, 17:20

On-spannen ge-niet-en

Genieten. Ik heb het hierboven expres neer gezet als on-spannen ge-niet-en. On-spannen, als tegenpool van inspannen, aanspannen. Ge-niet-en is voor mij vooral een even niet. Dat wat ik even niet hoef of moet.

Even niet aan allerlei regels hoeven te voldoen doen. Even vrij zijn, even ongestoord ‘kind’ zijn.

Zo heb ik vanmiddag genoten van de poes van de buurvrouw, die naar me toe kwam, toen ik naar de schuur liep. En mij met haar gedrag van kopjes geven, liefde en aandacht gaf. Ik was door mijn knieën gezakt, om haar beter te kunnen aaien. Al vrij snel zat met mijn billen plat op de grond, midden in het grind. Zo dit on-spannen contact met de poes, die me troostte, warmte en liefde gaf, dat is voor mij on-spannen. Een ge-niet, moment!

On-spannen, doe ik ook door met water te spelen. Beker water, canvasdoek en zachte krijtjes, die door het water deels oplossen. Is puur on-spannen ge-niet-en.

En jij wat zijn jou ge-niet momenten?

  • Reageren

Het is nu vr 29 maa 2024, 02:08