Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas

    Anonymous
    Gast
    Gast

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas Empty Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas

    Bericht van Gast zo 18 feb 2018, 00:42

    Gefeliciteerd Gefeliciteerd


    Beste @Sandorkwarten en @sas,

    Namens het gehele NH-team mag ik jullie van harte gelukwensen met jullie beider verjaardag. Dat het maar een goed en gezond en gelukkig nieuw levensjaar mag worden voor jullie.

    Hierbij een uitnodiging om op onze wekelijkse chatavonden eens langs te komen om te vertellen hoe het nu met jullie gaat. Niets hoeft, het mag.

    Voor nu, een gezellige verjaardag gewenst, op zondag, een extra kadootje. Met hopelijk zon buiten en anders dan toch zeker zon van binnen. Wij nemen er iets lekkers op. Hiep hiep hiep, hoera !

    Voor jullie allebei een trosje ballonnen ter verhoging van de feestvreugde.

    Hartelijke groet
    Joost

    GefeliciteerdGefeliciteerd
    Admin
    Admin

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3489
    Aantal berichten : 4323
    Punten : 21733

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas Empty Re: Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas

    Bericht van Admin zo 18 feb 2018, 00:50

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag @Sandorkwarten en @sas  Party Gefeliciteerd
    Ik sluit me geheel bij de woorden van @Joost aan en wens jullie een fijne dag toe en een prachtig mooi nieuw levensjaar, gevuld met liefde en gezondheid!

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas 13595810

    Cleo Coralie
    Cleo Coralie

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas Vip31110

    Registratiedatum : 25-12-17
    Reputatie : 370
    Aantal berichten : 216
    Punten : 3184

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas Empty Re: Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas

    Bericht van Cleo Coralie zo 18 feb 2018, 00:57

    Ik wens jullie beide een hele fijne verjaardag alsook een prachtig nieuw levensjaar toe!
    Morgen wordt het prachtig weer, maak er alvast een mooie dag van!!

    Verjaardagspost Sandorkwarten en Sas Img_1610


    Lieve groet,
    Cleo


      Het is nu di 19 maa 2024, 12:05