Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti

    Anonymous
    Gast
    Gast

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti Empty Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti

    Bericht van Gast za 24 feb 2018, 13:31

    Gefeliciteerd Gefeliciteerd Gefeliciteerd Gefeliciteerd


    Beste @Anita, @Judith Lambregts, @Lineke en @Nieti,

    Vanochtend de NH-bloemenkar maar even ingezet ...... vier bossen bloemen maar liefst vandaag.

    Namens het NH Team mag ik jullie van harte gelukwensen met jullie verjaardag. Wat een feest, zo met zijn allen. Hiep hiep hiep -- hoera !!

    Dat voor ieder van jullie vandaag maar het begin mag zijn van een gelukkig en gezond nieuw levensjaar. Dat wensen wij jullie toe.

    Wees alsjeblieft, ieder van jullie, welkom op onze plezierige en zinvolle chatavonden om eens te vertellen hoe het gaat. Je bent hier lid, je mag er zijn.

    Voor nu ... een heel fijne verjaardag gewenst. Veel zon buiten, en hopelijk ook van binnen zonnig.

    Rest mij nog de ballonnen op te blazen .... dat is wel even een klus, zo voor een viertal jarigen. Maar ik doe het met plezier.

    Hartelijke groet,
    Joost

    GefeliciteerdGefeliciteerdGefeliciteerdGefeliciteerd
    Admin
    Admin

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3492
    Aantal berichten : 4324
    Punten : 21768

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti Empty Re: Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti

    Bericht van Admin za 24 feb 2018, 14:47

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag @Anita , @Judith Lambregts , @Lineke en @Nieti  Gefeliciteerd   Gefeliciteerd

    Ik sluit me geheel bij de woorden van Joost aan en wens jullie een fijne dag toe en een prachtig mooi nieuw levensjaar, gevuld met liefde en gezondheid!

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti 13595810

    Cleo Coralie
    Cleo Coralie

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti Vip31110

    Registratiedatum : 25-12-17
    Reputatie : 370
    Aantal berichten : 216
    Punten : 3215

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti Empty Re: Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti

    Bericht van Cleo Coralie zo 25 feb 2018, 19:56

    Ook ik wil jullie nog een prachtig en vreugdevol nieuw levensjaar toewensen.
    Hopelijk hadden jullie allemaal een mooie en fijne verjaardag!

    Lieve groet,
    Cleo

    Anita
    Anita

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti Vip31110

    Registratiedatum : 04-10-16
    Reputatie : 1
    Aantal berichten : 1
    Punten : 2811

    Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti Empty Re: Verjaardagspost Anita, Judith, Lineke en Nieti

    Bericht van Anita ma 26 feb 2018, 08:12

    Alsnog bedankt voor de felicitaties


      Het is nu vr 19 apr 2024, 11:40