Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5

Mirte-en-Co
Mirte-en-Co

Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5 Vip31110

Registratiedatum : 24-12-17
Reputatie : 244
Aantal berichten : 142
Punten : 2946

Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5 Empty Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5

Bericht van Mirte-en-Co za 24 feb 2018, 21:00

Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5 Relaxed%20Opvoeden%205

Admin
Admin

Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5 Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5 Empty Re: Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5

Bericht van Admin za 24 feb 2018, 22:04

Een ontroerend inkijkje in jouw wereld weer lieve @Mirte-en-Co dank je wel voor het delen en  Respect voor je openheid!

Liefs,  Hartekus

Anonymous
Gast
Gast

Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5 Empty Re: Mirte&Co RelaxedOpvoeden.nl 5

Bericht van Gast zo 25 feb 2018, 09:14

Hey @Mirte-en-Co, jullie blog heb ik ademloos gelezen. Wat dapper dat je dit stukje durft te delen. Wat een prachtig mens zijn jullie toch dat je vanuit eigen ervaringen anderen wilt helpen. Delen helpt helen, zeker waar. Dank daarvoor ! Jullie mogen er zijn, (jaahhh, zo blij dat jullie er zijn)  .... met het verleden, dingen waar jullie niets aan konden doen, maar die je overkwamen. Uit wat ik tot nu toe heb gelezen in jullie blogs merk ik op hoe enorm getroffen jullie dochters het hebben met jou en Ingrid als hun ouders. Het kan dus echt, dat misbruik en verwaarlozing in een familie-keten ophouden als je je daar als ouders bewust van bent en op een dergelijke goede verstandige manier mee omgaat. Zodat jullie twee meiden later niet in een levenscrisis terecht zullen komen zoals jullie, toen alles bij dat wasmachine-moment in elkaar stortte. Heel veel respect heb ik voor jullie Mirte !

Hartekus  Joost
  • Reageren

Het is nu do 28 maa 2024, 21:24