#Neerbosch
Laatst aangepast door Gerrit op di 08 okt 2013, 13:34; in totaal 1 keer bewerkt
Om jezelf op te nemen terwijl je praat of zingt, kun je één van de bovenstaande online recorders gebruiken die gebruikt maakt van je webcam of microfoon! Ze openen in een popup window, je kunt het venster kleiner/groter maken en het positioneren waar je maar wilt ! Elke opname kun je achteraf downloaden!
Ja die heb ik Gerrit, als je hierboven of onder bij mijn gegevens kijkt, dan zie je allemaal knoppen waaronder één van facebook, klik erop en je komt op mijn facebook profiel !Gerrit schreef:beste popeye heb jij geen face book?????????????
Hartelijk dank voor je bijdrage Gerrit, alle steun is welkom !Gerrit schreef:beste popeye ik gerrit huisman wonende te apeldoorn heb ook traumatische herinderingen aan kinderdorp neerbosch heb er verbleven van 1966 tot en met 1971 al mijn belevingen kan ik in een korte mail niet ff samenvatten maar om kort te gaan ik heb een gezin met drie dochters en als ik nu zou doen wat mij is aangedaan met mijn dochters dan zou ik jaren achter de tralies verdwijnen ik heb al die jaren gedacht het hoorde erbij en zo maar nu door alle comotie en deze site weet ik dat ik niet gek was en ben blij dat er nu eindelijk erkenning is en ik toch niet de enige was met deze problematiek en traumatische ervaring zo als ik al zij mijn verhaal is te lang om dit in een kort berichtje te verwoorden maar ik wou het toch ff plaatsen ook als steun voor lotgenoten
beste pompeye
met vriendelijke groet gerrit huisman
touwslagershorst116
7328rn apeldoorn