Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

    Verjaardagspost Indaba en LMA

    Anonymous
    Gast
    Gast

    Verjaardagspost Indaba en LMA Empty Verjaardagspost Indaba en LMA

    Bericht van Gast do 05 apr 2018, 07:53

    Gefeliciteerd Gefeliciteerd



    Beste @Indaba en @LMA

    Namens het NH team mag ik jullie vandaag van harte feliciteren met jullie verjaardag.
    Altijd extra feest hier als er twee leden tegelijk jarig zijn...... Hoezee

    Wij wensen jullie een heel gezond en gelukkig nieuw levensjaar, vol goede gebeurtenissen.

    Wees welkom op onze wekelijkse chatavonden om eens te vertellen hoe het gaat. Jullie zijn hier lid, dus je hoort erbij. Niets hoeft, het mag.

    Voor nu ... een heel gezellige verjaardag gewenst. Misschien zon buiten, maar hopelijk ook veel zon en warmte van binnen.

    Hartelijke groet,
    Joost

    GefeliciteerdGefeliciteerd
    Admin
    Admin

    Verjaardagspost Indaba en LMA Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3489
    Aantal berichten : 4323
    Punten : 21733

    Verjaardagspost Indaba en LMA Empty Re: Verjaardagspost Indaba en LMA

    Bericht van Admin do 05 apr 2018, 12:51

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag @Indaba en @LMA  Gefeliciteerd
    Ik sluit me geheel bij de woorden van Joost aan en wens jullie een fijne dag en een prachtig mooi nieuw levensjaar toe, gevuld met liefde en gezondheid!

    Verjaardagspost Indaba en LMA 13595810


      Het is nu di 19 maa 2024, 09:10