Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

drukte

Ann668
Ann668

drukte Vip31110

Registratiedatum : 08-03-18
Reputatie : 61
Aantal berichten : 42
Punten : 2355

drukte Empty drukte

Bericht van Ann668 wo 06 jun 2018, 11:15

Lieve allemaal, 
Eigenlijk heb ik jullie heel hard nodig,.. maar het lukt me gewoon niet om alles bij te houden en te antwoorden naar iedereen  Er speelt heel veel hier. Misschien dat sommige het al eens op mijn facebook zien langskomen heel summier want ook hier ben ik niet zo vaak. Onze zoon kampt nog steeds met ernstige gevolgen van dat perazijn zuur. Hij heeft een longbloeding gehad en er is iets mis met zijn immumsysteem waardoor hij veel bacterien oploopt en daardoor infecties.
Zelf ben ik nog steeds met emdr bezig en regelmatig van slag en erg moe. Tevens maakt ik ook gebruik van mijn oude overlevingstactieken,.. vermijden. Ik moet wel omdat ik graag wil dat het zo stabiel mogelijk blijft voor mijn pleegkleinzoon. Ook daar heb ik mijn handen aan vol. Zijn mama is inmiddels uit de ouderlijke macht ontzet en wilde hem niet meer zien. Pff zoveel emoties waren me even te veel. Inmiddels heeft hij na 8 maanden zijn mama onder begeleiding een uurtje gezien. Perspectief gesprekken met jeugdzorg onderzoeken naar de hechting van het mannetje. Al met al lastig allenmaal emotioneel en vermoeiend. Voor mij is de tijd kwijt zijn , ook het dealen met mijn binnenwereld wat me niet altijd goed lukt. Zo dit was weer even de update vanuit hier, Sterkte , liefs en kracht voor jullie allemaal en bedankt dat jullie er zijn

Admin
Admin

drukte Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21743

drukte Empty Re: drukte

Bericht van Admin wo 06 jun 2018, 16:46

Nou ik snap best dat je het daar heel zwaar mee hebt hoor @Ann668 heel fijn dat je even een update met ons deelt  :hart2:
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe, die zul je goed kunnen gebruiken nu!!

Voor nu liefs en een knuffel  Knuffel Hartekus

  • Reageren

Het is nu vr 29 maa 2024, 09:18