Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Admin
    Admin

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3489
    Aantal berichten : 4323
    Punten : 21733

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Empty Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Bericht van Admin zo 13 okt 2019, 23:09

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Slotje10

    Het beveiligde "Slotje" in de browser is toegevoegd aan het forum, dit is een extra versleutelde connectie!  Super

    Dit betekent wel dat je geen afbeeldingen, video's en links beginnend met http: meer toe kunt voegen, deze worden niet meer weergegeven en resulteren in 'dode' links/afbeeldingen! 

    Kom je er één tegen laat de admin dan de url van het bericht weten, zodat het indien mogelijk gerepareerd kan worden! 

    Kijk altijd of de url van een plaatje begint met https: als je hem ergens anders vandaan wilt linken, is dat niet het geval download hem dan eerst naar je pc/laptop of mobiele apparaat en gebruik dan de hier ingebouwde uploader!

    Dank voor jullie aandacht 

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Hearts10

    Adriana
    Adriana

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Onders10

    Registratiedatum : 16-10-13
    Reputatie : 97
    Aantal berichten : 29
    Punten : 4076

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Empty Re: Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Bericht van Adriana zo 13 okt 2019, 23:21

    Super @Admin Dank je wel  Love it

    Cokkie
    Cokkie

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Vip31110

    Registratiedatum : 29-08-18
    Reputatie : 2208
    Aantal berichten : 1738
    Punten : 6165

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Empty Re: Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Bericht van Cokkie di 15 okt 2019, 00:15

    Super Dankjewel

    Goofy
    Goofy

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Vip31110

    Registratiedatum : 02-10-17
    Reputatie : 258
    Aantal berichten : 198
    Punten : 2895

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Empty Re: Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Bericht van Goofy vr 29 nov 2019, 19:38

    Hai,mijn naam is Goofy,ik merk nog steeds dat ik me erg schaam voor wat er met mij gebeurt is ....vindt het erg moeilijk om erover te praten!Liefs Goofy

    Admin
    Admin

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3489
    Aantal berichten : 4323
    Punten : 21733

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Empty Re: Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Bericht van Admin vr 29 nov 2019, 22:14

    Dag lieve @Goofy dat is voor velen herkenbaar hoor, je mag in onze besloten VIPS forums een topic starten of in het dagboekjes forum een dagboekje voor jezelf aanmaken, daarin mag je delen wat je maar kwijt wilt hoor, niemand daar zal opkijken van wat je hebt meegemaakt, velen zullen het herkennen..

    Probeer het maar! Liefs en sterkte  Knuffel  Bloemetje voor jou

    Goofy
    Goofy

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Vip31110

    Registratiedatum : 02-10-17
    Reputatie : 258
    Aantal berichten : 198
    Punten : 2895

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Empty Re: Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Bericht van Goofy zo 24 mei 2020, 20:03

    Beste Admin,ik heb al een tijdje niks van me laten horen..omdat ik niet meer bij m'n dagboek kom...ik hoop dat ik het op deze manier,er weer in kom!Ik merk dat ik erg veel behoefte heb aan steun van andere die ook sexuele misbruikt zijn op jonge leeftijd... groetjes Goofy

    Admin
    Admin

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3489
    Aantal berichten : 4323
    Punten : 21733

    Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd Empty Re: Extra versleutelde beveiliging (het slotje) geïnstalleerd

    Bericht van Admin ma 25 mei 2020, 16:20

    Goofy schreef:Beste Admin,ik heb al een tijdje niks van me laten horen..omdat ik niet meer bij m'n dagboek kom...ik hoop dat ik het op deze manier,er weer in kom!Ik merk dat ik erg veel behoefte heb aan steun van andere die ook sexuele misbruikt zijn op jonge leeftijd... groetjes Goofy

    Lieve @Goofy ik heb de link naar jouw dagboekje in een privé berichtje naar je toe gestuurd, ik wil hem hier niet zetten omdat dit een openbaar topic is..  Knuffel

    Goofy heeft dit gelezen


      Het is nu di 19 maa 2024, 11:06