Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld

avatar
CvB

Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld Vip31110

Registratiedatum : 09-05-21
Reputatie : 2
Aantal berichten : 1
Punten : 1055

Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld Empty Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld

Bericht van CvB ma 10 mei 2021, 00:45

Ik zoek contact met lotgenoten, welke fysiek, psychisch of seksueel misbruik hebben meegemaakt, 
"betreffende de jaren "70 /"80  veroorzaakt in het jongenshuis te Harreveld.

Admin
Admin

Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld Empty Re: Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld

Bericht van Admin ma 10 mei 2021, 11:28

Welkom op het forum @CvB en moedig dat U uw oproep heeft geplaatst, ik hoop dat er reacties op zullen komen, ik zal de oproep delen in ons social netwerk..
Sterkte en succes bij de zoektocht!

Anonymous
Marco van Marwijk
Gast

Jeugdinrichting "jongenshuis" Harreveld Empty Misbruik en geweld in Jongenshuis Harreveld

Bericht van Marco van Marwijk vr 02 sep 2022, 11:39

Hoi daar ik ben ook slachtoffer van geweld en misbruik bij Jeugdzorg instellingen zoals harreveld daar heb ik gezeten van 1978 t/m 1983 en daar ben ik spygisch mishandeld geestelijk mishandeld en is er misbruik op me toegepast , ben nu de regeling voor de 5000 schadevergoeding aan het aanvragen maar dat is een kruimeltje voor wat je terugkrijgt na alle ellende wie je daar hebt meegemaakt ze zouden iedereen standaard een ton zo wie zo moeten geven voor al het leed wat ze aangedaan is , als je wilt kan je contact met me opnemen via mijn mail marco.van.marwijk@live.nl  groetjes Marco van Marwijk
  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 11:47