Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht

Heidi
Heidi

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Vip31110

Registratiedatum : 07-11-22
Reputatie : 9
Aantal berichten : 5
Punten : 521

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Empty Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht

Bericht van Heidi ma 07 nov 2022, 15:36

Hallo,

Ik heb van 2001 tot 2006 op de ambelt-herfte gezeten als leerling, en ik zoek naar lotgenoten die net als ik geweld van leraren naar leerlingen toe hebben meegemaakt.

Dit heeft voor mij verstrekkende gevolgen gehad, waar ik erg mee zit.

Admin
Admin

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Empty Re: Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht

Bericht van Admin di 08 nov 2022, 10:43

Dank voor uw bijdrage @Heidi en welkom op ons forum.

U kunt dit bericht delen op uw sociale media platforms om meer mensen te kunnen bereiken.
Ik zal het ook voor U delen.

Anonymous
Bastiaan2000
Gast

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Empty Ambelt misbruik

Bericht van Bastiaan2000 wo 07 dec 2022, 23:20

Ik ken de Ambelt, jaren 80-85, de tijd van het grote experiment noemden ze dat. Extreme vormen van geweld in alle vormen; fysiek ( bewusteloos, gebroken, of gescheurde botten, beschadigde ingewanden etc. ) seksueel (aanranding, penetratie etc) psychisch (vernederen, onthouden onderwijs, schelden:vloeken, etc)
En ze kwamen er mee weg, nog steeds. Dat mag niet. Ze moeten vervolgd worden, door Justitie anders door andere middelen
Anonymous
Vogeltje
Gast

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Empty Eindelijk

Bericht van Vogeltje zo 29 jan 2023, 09:14

Ik was de jongste op de inloop avond en zocht eigenlijk al die tijd al naar iemand die ook uit mijn tijdsperiode kwam. Nu kwam jij nét nadat ik weg was Heidi maar ik ben wel opgelucht dat ik niet de enige uit de 00 jaren ben. Ik had graag de anderen van de inkoop avond vaker gezien maar die tijd
Heidi
Heidi

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Vip31110

Registratiedatum : 07-11-22
Reputatie : 9
Aantal berichten : 5
Punten : 521

Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht Empty Re: Oproep: Slachtoffers vso-school ambelt gezocht

Bericht van Heidi do 09 feb 2023, 12:02

Fijn dat er ook 1 lotgenoot is net voor m'n periode daar. Had idd ook altijd het gevoel dat ik de enige was die geweld/onrecht ervaarde.

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 09:07