Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Teddybeer

Trijntje
Trijntje

Teddybeer Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6477

Teddybeer Empty Teddybeer

Bericht van Trijntje ma 23 maa 2015, 21:33

Het is lente en sinds mijn verhuizing heb ik een tuin die nog aardig ingevuld moet worden. Als armoedzaaier ben ik voorzichtig met wat ik uitgeef, dus vandaag even langs de kringloop gefietst, misschien dat ik nog iets leuks voor mijn tuin kon scoren. Voor de tuin ben ik niet geslaagd dus dat wordt verder zoeken.

Maar..... in een bak met 1 euro dingen vond ik Bob beer van de bijenkorf! Jaren geleden wilde ik die beren graag hebben.
Nu prijkt er op mijn bank Bob beer! LOL 
Mijn eerste knuffelbeer en ik ben daar een partij gelukkig mee.

sunny

Admin
Admin

Teddybeer Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21742

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van Admin di 24 maa 2015, 13:30

Dat wil ik geloven Trijntje, hahaha in gedachten zie ik hem al zitten... LOL

Teddybeer Teddybeer

foekje
foekje

Teddybeer Vip31110

Registratiedatum : 02-04-14
Reputatie : 70
Aantal berichten : 29
Punten : 3935

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van foekje di 24 maa 2015, 18:10

gezellig,,ik hoop dat je het beter hebt getroffen met je woning dan ons,pffff kan wel uit mn voegen springen,en mn plafond knalt eraf!!!!na al die toestand met het misbruik moesten we wel verhuizen.
nah we zijn van de regen in de drup beland,mn buurman is namelijk herstellende van een depressie.
erg sneu maar sleept ons lekker mee in zn verhaal.zelfs wanneer ik het bad vol laat lopen vliegt ie al bij de muur omhoog,want dat geeft overlast.zeikerd!!! afgelopen vrijdag had mn zoontje een standje nodig en ja kinderen protesteren,dus ook die van mij,begint me dat gebeuren toch te schreeuwen vanuit zn huis,nah echt alles stond te schudden op zn fundering.dit gaat al zo vanaf dec.nah je mag er niet tegen in gaan want dat heb je jeugdzorg om de deur.maar je wilt wel normaal kunnen leven.dus ik naar het politie buro ,heb er maar een melding van gemaakt.mn zoontje schrok zich wild.annyway
er is nog niks terug gekoppeld .heb een onderhoud aangevraagd met de burgemeester,dit omdat hij wel genegen is om uit te rukken voor de bewoners uit het dorp waar het misbruik heeft plaatsgevonden ,dit omdat de mensen daar zich slachtoffer voelen omdat ze zich hebben vergist in een persoon.dus dacht ik de manier waarop wij nu wonen is oorzaak en gevolg.wij zijn de echte slachtoffers.dus ik een mail de deur uit  met die vraag ,ik werd maandag netjes gebeld door iemand van het bestuur.ik de situatie uitgelegd en die mevr zou contact opnemen met de woningstichting,en mij dinsdag /vandaag dus terug bellen, half 5 niks gehoord.dus bel ik bel zelf.
krijg ik te horen dat ze in overleg zit door haar collega.waarop ik zeg dat ik dat niet zo netjes vind wanneer iemand mij beloofd terug te bellen en het vervolgens niet doet en zeker als het om iemand gaat die een verantwoordelijke functie heeft.nouuuuuuuuuu die tante die schoot toch uit haar slof.kreeg er geen woord meer tussen.en vervolgens verbrak ze de verbinding.ik weer terug gebeld,maar ik kon niet meer doordringen tot die afdeling.het is toch van de zotte.binnen kort rukken ze weer met zn allen uit naar dat bewuste dorp.en zo zitten wij knijp net zo als de dader.
en leven als muisjes in ons eigen huis.en de gemeente ,,,,,,,,,,tja die kan ik wel uitkotsen.wat een bende. Boos Boos Boos Boos Boos Boos

Trijntje
Trijntje

Teddybeer Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6477

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van Trijntje di 24 maa 2015, 21:55

Hoi Foekje,

Wat een ellende. Denk je dat je een goede oplossing hebt gevonden en ben je van de regen in de drup beland en heb je geen poot om op te staan.

K.....t k.....t k.....t

Ik kots met je mee. Boos

veel sterkte,

Trijntje

foekje
foekje

Teddybeer Vip31110

Registratiedatum : 02-04-14
Reputatie : 70
Aantal berichten : 29
Punten : 3935

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van foekje vr 27 maa 2015, 13:55

hahaha Trijntje dat wordt een boel braaksel Cheers

TonnyKamper
TonnyKamper

Teddybeer Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10777

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van TonnyKamper za 11 apr 2015, 23:43

@foekje hoe gaat het nu daar met jullie ?  Rollende Ogen Ook ik kots vrolijk mee figuurlijk gesproken natuurlijk, het is te gek voor woorden...  Boos

TonnyKamper
TonnyKamper

Teddybeer Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10777

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van TonnyKamper za 11 apr 2015, 23:45

@Trijntje hoe is het nu met Bob de Beer, nog steeds een ereplekje op de bank ?   Glimlach

Trijntje
Trijntje

Teddybeer Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6477

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van Trijntje zo 12 apr 2015, 09:46

Yep, Bob zit te pronken op de bank.

Ik heb hem 1 keer mee naar bed genomen maar toen nam hij het plaatsje in van mijn kat. Ik heb toch liever dat mijn kat tegen me aan komt liggen, dus Bob zit weer op de bank.

Trijntje

foekje
foekje

Teddybeer Vip31110

Registratiedatum : 02-04-14
Reputatie : 70
Aantal berichten : 29
Punten : 3935

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van foekje za 02 mei 2015, 21:40

Hey Hey eindelijk een andere woning,moet nog verhuizen maar dat gaat wel goed komen.
Een heerlijk plekje aan zee.dus ben hoopvol dat het deze keer goed zal komen.
Kunnnen we eindelijk na alle ellende weer wat vreugde in ons leven brengen. Duim omhoog

Trijntje
Trijntje

Teddybeer Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6477

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van Trijntje za 02 mei 2015, 21:58

Hiep Hiep hoera


 van harte Gefeliciteerd! 
Ik wens jullie heel veel geluk op jullie nieuwe stekkie. Wanneer is de grote dag?

Trijntje

TonnyKamper
TonnyKamper

Teddybeer Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10777

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van TonnyKamper za 02 mei 2015, 23:33

foekje schreef:Hey Hey eindelijk een andere woning,moet nog verhuizen maar dat gaat wel goed komen.
Een heerlijk plekje aan zee.dus ben hoopvol dat het deze keer goed zal komen.
Kunnnen we eindelijk na alle ellende weer wat vreugde in ons leven brengen. Duim omhoog
Da's geweldig nieuws foekje, gefeliciteerd  Duim omhoog Op een nieuwe toekomst  Cheers

Teddybeer Biri-publications-kaart-met-liefs-en-bos-bloemen-voorkant

foekje
foekje

Teddybeer Vip31110

Registratiedatum : 02-04-14
Reputatie : 70
Aantal berichten : 29
Punten : 3935

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van foekje zo 03 mei 2015, 22:08

Dank je Teddybeer ,we gaan er met volle moed tegen aan  Knipoog Duim omhoog

foekje
foekje

Teddybeer Vip31110

Registratiedatum : 02-04-14
Reputatie : 70
Aantal berichten : 29
Punten : 3935

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van foekje zo 03 mei 2015, 22:10

hahah ik zie dat het van Tonny komt ,tja we worden een dagje ouder het werkt allemaal een beetje trager ahhahaa is maar goed ook ,anders krijg je alles tegelijk.dank je meid gaat helemaal goed komen  :D Dank U/Groetjes

foekje
foekje

Teddybeer Vip31110

Registratiedatum : 02-04-14
Reputatie : 70
Aantal berichten : 29
Punten : 3935

Teddybeer Empty Re: Teddybeer

Bericht van foekje zo 03 mei 2015, 22:17

haaaaaaaaaaaa nu wordt het gekker ,,mischien moet ik wel ergens anders heen,had alleen het onderste gelezen,,,awwww,,ja Teddybeer we zitten even met deze dagen ,ik denk dat ik aan het eind van deze week de sleutel krijg.zit al half ingepakt,zodra ik de vloeren heb gelegd gaat de boel over,zitten we op de plek waar het werk moet gebeuren en hoef ik niet heen en weer te sjezen.
maar er een leuk project van kamer voor kamer , is het helemaal klaar voor de zomervakantie.
ga ik lekker genieten met mn zoontje.hebben we allebei hard nodig.komt er eindelijk rust .tot in iedergeval rond de tijd van nov dan zal de zitting van het hoger beroep zich wel aan kondigen,maar daar hou ik me nu nog niet mee bezig., 👅 Lachen Duim omhoog

  • Reageren

Het is nu do 28 maa 2024, 21:01