Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Moed is...

TonnyKamper
TonnyKamper

Moed is... Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

Moed is... Empty Moed is...

Bericht van TonnyKamper zo 12 apr 2015, 22:21

Moed is... 170e370c6dbff28fd32d13914fe701fe
Moed is... Moed
Moed is... 6e87535120450abb219a2419b7e4f244
Moed is... 1794323-57b31905ece884c18a6b0139e926efc4
Moed is... 1verlies%20nooit%20de%20moed



Moed is... Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

Moed is... Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6499

Moed is... Empty Re: Moed is...

Bericht van Trijntje ma 13 apr 2015, 12:06

Mooi Tonny.

Maar het is een crime als je van te voren al kokhalzend door je huis loopt. Ik hoop iedere keer dat het beter gaat maar tot nu toe is dat niet het geval. En dan de terugslag achteraf. Ik heb altijd een aantal dagen nodig om bij te komen.

Nu op naar 29 april maar voor die tijd heb ik nog 2 verjaardagen van mijn kinderen en daarna....op 5 mei ga ik met mijn kinderen een ballonvaart maken! Dus daar houd ik me dan maar aan vast.

Trijntje



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

Moed is... Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

Moed is... Empty Re: Moed is...

Bericht van TonnyKamper ma 13 apr 2015, 12:46

Ooooooh wat heldhaftig van je, een ballonvaart.. ik zou duizend doden sterven van angst, ik heb ontzettend last van hoogtevrees helaas... nou aan moed ontbreekt het jou zeker niet hoor !!!
Petje af voor jou  Dank U/Groetjes

En ik begrijp wat je voelt en weet dat er heel veel dagen voor nodig zijn om weer enigszins in balans te komen en je niet letterlijk ziek te voelen... ik wens je veel sterkte om er doorheen te komen !  Duim omhoog



Moed is... Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

Trijntje
Trijntje

Moed is... Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6499

Moed is... Empty Re: Moed is...

Bericht van Trijntje wo 15 apr 2015, 10:05

Hoi Tonny,

Op mijn 50ste ging ik bungeejumpen. Het was behalve de onvermijdelijke Bevrijdingsdag ook Hemelvaartsdag en ik was er toen nog van overtuigd dat het me wel zou lukken om nu een goed leven voor mezelf op te bouwen, zonder dat mijn leven gedicteerd werd door mijn trauma's. Ik was tenslotte Duivelskind af. Ik weet nog wat ik dacht toen ik losliet van het platvorm: Oh god wat heb ik nu weer gedaan! Maar het was een bijzondere ervaring.
Op mijn 60ste ga ik ballonvaren. Ik heb mijn dochter moeten overhalen om toch zeker niet zo'n ervaring te missen. Zij durfde in eerste instantie ook niet, maar ook ik vind het spannend en weet ook niet of ik in die mand in een hoekje kruip, zit te bibberen van angst en denk ik wil naar beneden. Maar ik wel dan wel een nieuwe ervaring opgedaan.
Als ik de 70 nog mag halen; spring ik waarschijnlijk uit een vliegtuig aan een parachute, want dat staat ook nog steeds op mijn lijstje. Ik heb nog even samen met mijn zoon overwogen om vanuit de luchtballon te springen maar dat vond ik toch zonde.
Tja op mijn 80ste zal het dan wel heel gezapig een panorama-onderzeeboot worden, want diepzeeduiken zal er dan wel niet meer inzitten.
Mocht ik nog 90 of 100 worden dan moet ik nu alvast gaan sparen voor een rondje om de aarde, denk ik.

Maar voorlopig ga ik dus voor een ballonvaart en ik heb er zin in. Het is: "ondanks je angst, gewoon doen"

Trijntje sunny



- Trijntje -

TonnyKamper
TonnyKamper

Moed is... Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10799

Moed is... Empty Re: Moed is...

Bericht van TonnyKamper wo 15 apr 2015, 12:17

Hahahaha, wat kun jij toch humoristisch vertellen Trijntje  Lachen dit sluit toch perfect aan op het oorspronkelijk onderwerp. Dank voor de lach  LOL



Moed is... Onders10
   | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

  • Reageren

Het is nu vr 19 apr 2024, 13:57