van Trijntje ma 18 mei 2015, 17:38
Ja zo'n telefoon had ik tot voor kort ook. Werkte prima, maar je moet er wat voor over hebben, he. Tenminste volgens mijn kinderen, zij hebben het voor mij geregeld. Maar goed, hoe ik moet bellen heb ik nog steeds niet door. Gelukkig kan ik wel mijn simkaart over zetten!
Jij hebt tenminste nog het voordeel dat je met een computer overweg kan! Behalve dat het digitale tijdperk voor mij onbegrijpelijk is, heb ik ook problemen met elektrische apparaten. Het ligt me gewoon niet. Ik heb een combimagnetron, met de vorige had ik problemen met de oven, werkte voor geen meter. Was ook wel een maandag aankoop: de bedoeling was om een koelkast, wasmachine en afzuigkap te kopen, maar ik kwam de winkel uit met een koelkast, wasmachine en een combimagnetron, daar kwam ik pas achter toen het thuis geleverd werd.
Tja, de magnetron maar gehouden en er alsnog een afzuigkap bij gekocht. Toch nog jarenlang met die maandagaankoop gedaan, heb nu een nieuwe maar weet ook hier weer niet hoe ik met de oven overweg moet. Maar ik heb wel geleerd om gewoon maar blind allerlei knoppen in te drukken en dan maar zien wat er van komt.
De eerste stap is dus gezet: ben een beetje over mijn angst heen dat het apparaat kapot gaat door het onhandige knopjes gebruik van mij. Het schijnt dat dat niet zomaar gebeurd.
maar stuntelig??? Ja.