Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Tip om koel te blijven tijdens hitte !

Admin
Admin

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3494
Aantal berichten : 4327
Punten : 21872

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! Empty Tip om koel te blijven tijdens hitte !

Bericht van Admin do 02 jul 2015, 11:54

Heeft U last van de hitte dan is de volgende tip misschien iets voor U..
Kost niet veel en is te hergebruiken !

Koop een zakje waterijsjes om in te vriezen, u weet wel die in plastic zakjes.. en vries die in !

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! Hsfile_52604

Neem een sjaal of een theedoek, leg één ingevroren waterijsje in het midden, rol de sjaal of theedoek op en knoop hem om uw hals en voila, uw zelfgemaakte "Coolpack" is gereed om U de gehele dag koel te houden..

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! 1459327883

U hoeft alleen af en toe een nieuw ijsje erin te doen, het gesmolten waterijsje kunt U weer gewoon invriezen en hergebruiken, maar is dan niet meer geschikt voor consumptie !!!
Af en toe af doen en uw nek weer even laten opwarmen naar normale temperatuur anders krijgt U onderkoelings verschijnselen !!

Wij wensen u veel zomerplezier Dank U/Groetjes


Laatst aangepast door Admin op di 13 sep 2016, 17:38; in totaal 1 keer bewerkt

Trijntje
Trijntje

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! Ervari10

Registratiedatum : 05-08-13
Reputatie : 1652
Aantal berichten : 711
Punten : 6598

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! Empty Re: Tip om koel te blijven tijdens hitte !

Bericht van Trijntje do 02 jul 2015, 20:02

op dit moment ben ik blij dat ik in het westen van het land woon. Het is hier nu lekker koel en de eerste verdwaalde regendruppels zijn gevallen.

Wat ik doe om koel te blijven of liever gezegd om even af te koelen is een natte doek meenemen als ik op stap ga en dat af en toe over mijn lijf heen halen. Werkt perfect en is eveneens heel goedkoop.

Trijntje

Admin
Admin

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3494
Aantal berichten : 4327
Punten : 21872

Tip om koel te blijven tijdens hitte ! Empty Re: Tip om koel te blijven tijdens hitte !

Bericht van Admin do 02 jul 2015, 23:42

Dat is ook een goede Trijntje, dank voor de tip Duim omhoog

  • Reageren

Het is nu za 27 jul 2024, 07:16