Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997

Admin
Admin

Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997 Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997 Empty Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997

Bericht van Admin wo 31 jul 2013, 23:10

Nederland Heelt en ikzelf zoeken lotgenoten van- en/of meer informatie over :

Locatie: jan pieter heije
Plaats: Oosterbeek
Periode: 1986-1997
woongroep spreeuwennest
Aangeklaagden : Diverse groepsleiders.
Bijzonderheden : : op de jan pieter heije was sprake van seksueel misbruik, machtsmisbruik, wat zijn de bevindingen van vele lotgenoten.

Bent u ook een lotgenoot uit die tijd? Reageer dan a.u.b. met uw verhaal !
Heeft u na die tijd er verbleven? Ook uw reactie is welkom als steunbewijs voor ons en uzelf om aan te tonen dat er seksueel misbruik en mishandeling plaats vond in deze instelling !!

NB:
Ingezonden door: robje

#jan-pieter-heije

Uw reacties gaarne via email ! Ons emailadres vindt U op de bannerfoto.
Gelieve in uw openbare reacties hier op dit bericht géén namen te noemen !!!


Laatst aangepast door Admin op di 01 aug 2017, 16:28; in totaal 1 keer bewerkt

Anonymous
Bigdaddycane
Gast

Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997 Empty Re: Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997

Bericht van Bigdaddycane di 20 apr 2021, 20:46

Ja ik je  daar ook gezeten spreeuwenest vieze honden die leidings aan mij hebben ze ook gezeten ben nog steeds in de war he hier van en boos nu zie ik dat er meer mensen zijn die daar misbruik zijn
Admin
Admin

Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997 Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997 Empty Re: Oproep: Jan pieter heije Oosterbeek, 1986-1997

Bericht van Admin di 20 apr 2021, 20:58

Bigdaddycane schreef:Ja ik je  daar ook gezeten spreeuwenest vieze honden die leidings aan mij hebben ze ook gezeten ben nog steeds in de war he hier van en boos nu zie ik dat er meer mensen zijn die daar misbruik zijn

Dank voor uw reactie Bigdaddycane U bent zeker niet alleen hierin, er zijn helaas vele lotgenoten..

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 10:34