Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep

    moederkevanx
    moederkevanx

    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Partne10

    Registratiedatum : 05-08-13
    Reputatie : 33
    Aantal berichten : 21
    Punten : 4031

    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Empty "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep

    Bericht van moederkevanx za 07 sep 2013, 16:17

    wsg voorzitter
     Gisteren vertelde een groen vogeltje me een ongelooflijk verhaal.
    Dit vogeltje zit niet in de Tweede Kamer, maar hoort door zijn kleur en afkomst wel veel over de plannen.

    Het gaat over onze grote "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep, http://www.williamschrikkergroep.nu/ die mij vertelde dat hij in opdracht van de regering zoveel kinderen uit huis plaatste en bij blunders zich verschool achter de rug van zijn werknemers en die dan rustig hun gang liet gaan, zonder in te grijpen. De man die op tv zegt, wanneer Demzi over ongelukkig en verpeste jeugd praat; "jammer dat hij dat zo heeft ervaart" zonder van schaamte in de grond te zakken. Nadat ik hem in een zaal met 600 mensen! vertel over wanbeleid op zorgboerderij waar mijn kleinzoon zat, blijkt hij doof te zijn en er blijven gewoon kinderen zitten. De man, die aan de lopende band heeft gehoord van excessen in tehuizen waar namens hem kinderen waren geplaatst, zonder daar daadwerkelijk iets aan te doen.
    Wel hij heeft het licht gezien.
    Nu zijn riante salaris als voorzitter van de WSG is gestopt heeft hij een geweldig plan.
    Hij start een nieuwe organisatie; Stichting Kind naar huis.
    Niet te geloven, maar deze schurk heeft het plan om nu met een stichting te gaan kijken om kinderen weer terug naar huis te plaatsen, die hij eerst heeft laten weghalen. tenminste dat zegt hij. Uiteraard ook tegen een niet gering salaris.
    Zo verdient hij dus dubbel over de ruggen van onschuldige kinderen heen.

    Hoe verklaart hij dat eerst volgens hem en zijn medewerkers de uhp nodig was en nu niet meer. Of................... gaat hij bekennen dat alles op leugens gebaseerd was?
    En oh wat triest, de Tweede Kamer schijnt hem ook nog te steunen in zijn plannen en er wordt al gesproken over een oprichtingsdatum in oktober/november.

     

    Admin
    Admin

    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Oprich10

    Registratiedatum : 20-07-13
    Reputatie : 3492
    Aantal berichten : 4323
    Punten : 21774

    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Empty Re: "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep

    Bericht van Admin za 07 sep 2013, 19:57

    Dank voor uw bijdrage, dit onderwerp is verplaatst naar het Actueel Nieuws Forum.



    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Onders10
       | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels | Neem Contact op met de Admin |
    Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan contact op met de Admin.
    Deelnemen aan de DIS, DS, NAO en CPTSS groep? Klik dan Hier op deelnemen.

    PopeyeKamper
    PopeyeKamper

    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Teamli10

    Registratiedatum : 23-07-13
    Reputatie : 270
    Aantal berichten : 116
    Punten : 5015

    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Empty Re: "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep

    Bericht van PopeyeKamper wo 30 okt 2013, 16:45

    moederkevanx schreef:wsg voorzitter
     Gisteren vertelde een groen vogeltje me een ongelooflijk verhaal.
    Dit vogeltje zit niet in de Tweede Kamer, maar hoort door zijn kleur en afkomst wel veel over de plannen.

    Het gaat over onze grote "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep, http://www.williamschrikkergroep.nu/ die mij vertelde dat hij in opdracht van de regering zoveel kinderen uit huis plaatste en bij blunders zich verschool achter de rug van zijn werknemers en die dan rustig hun gang liet gaan, zonder in te grijpen. De man die op tv zegt, wanneer Demzi over ongelukkig en verpeste jeugd praat; "jammer dat hij dat zo heeft ervaart" zonder van schaamte in de grond te zakken. Nadat ik hem in een zaal met 600 mensen! vertel over wanbeleid op zorgboerderij waar mijn kleinzoon zat, blijkt hij doof te zijn en er blijven gewoon kinderen zitten. De man, die aan de lopende band heeft gehoord van excessen in tehuizen waar namens hem kinderen waren geplaatst, zonder daar daadwerkelijk iets aan te doen.
    Wel hij heeft het licht gezien.
    Nu zijn riante salaris als voorzitter van de WSG is gestopt heeft hij een geweldig plan.
    Hij start een nieuwe organisatie; Stichting Kind naar huis.
    Niet te geloven, maar deze schurk heeft het plan om nu met een stichting te gaan kijken om kinderen weer terug naar huis te plaatsen, die hij eerst heeft laten weghalen. tenminste dat zegt hij. Uiteraard ook tegen een niet gering salaris.
    Zo verdient hij dus dubbel over de ruggen van onschuldige kinderen heen.

    Hoe verklaart hij dat eerst volgens hem en zijn medewerkers de uhp nodig was en nu niet meer. Of................... gaat hij bekennen dat alles op leugens gebaseerd was?
    En oh wat triest, de Tweede Kamer schijnt hem ook nog te steunen in zijn plannen en er wordt al gesproken over een oprichtingsdatum in oktober/november.

     
    Het totale gebrek aan integriteit en de bijpassende hypocrisie van de politiek t.a.v. seksueel misbruikte en/of mishandelde kinderen in aanmerking genomen?

    Dat zijn juist de jij-bakkende huilenbakken, al verbergen zij hun januskop ook laf en slim achter een grijnzend masker van quasi interesse en medelevendheid, laat me alsjeblieft niet lachen, want het is om te huilen, dat zooitje neo-regenten met hun valse pretenties!

    De politiek is een jij-bakkende, huilenbakkende kliek, met een neo-liberale VOC mentaliteit, het is een gospe!



    "kindervriend" Peter Kouwenberg, voormalig voorzitter van de William Schikker Groep Onders11
       | Hoe een foto plaatsen? | Forum Regels |
    | Gebruikersnaam of emailadres veranderen? Neem dan Contact op met Admin |


      Het is nu vr 26 apr 2024, 18:39