Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

voorstellen - Musispectrum

Musispectrum
Musispectrum

voorstellen - Musispectrum Hulpve10

Registratiedatum : 31-07-17
Reputatie : 14
Aantal berichten : 4
Punten : 2515

voorstellen - Musispectrum Empty voorstellen - Musispectrum

Bericht van Musispectrum ma 31 jul 2017, 19:02

Hallo, zo te zien/te lezen ben ik de eerste die van deze nieuwe dienst gebruik gaat maken. Ik stel me graag voor. 
Ik ben muziektherapeute en werk vooral met volwassenen die te maken hebben gehad met trauma. Als kind was ik al druk bezig met muziek, maar heb eerst nog wat omzwervingen gemaakt, voordat ik tot de ontdekking kwam dat muziektherapie een vak is en daar ben ik voor gevallen.  Het mooie van muziektherapie vind ik dat juist de moeilijke dingen en gevoelens waar geen woorden voor zijn, toch gehoord en gevoeld kunnen worden. Muziektherapie kan ook heel helpend zijn bij het ontdekken en gaan ervaren van je grenzen, jezelf laten horen en stevig blijven staan. Ik schrijf hier wat meer over op mijn website. https://musispectrum.nl/content/trauma

Ik vind het in mijn werken met mensen heel belangrijk om zo oordeelsvrij mogelijk te kijken en te luisteren. Juist in het werken met trauma is het oordeel wat mensen naar zichzelf hebben al zo groot. Ik merk dat juist de muziek helpt om dit oordeel wat minder te maken. 
wil je meer over mij weten, kijk gerust op mijn website www.musispectrum.nl of stel je vraag hier.

Admin
Admin

voorstellen - Musispectrum Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21743

voorstellen - Musispectrum Empty Re: voorstellen - Musispectrum

Bericht van Admin ma 31 jul 2017, 19:14

Welkom op het forum @Musispectrum  Welkom

U bent inderdaad de eerste hulpverlener in deze onlangs opgestarte categorie, ik hoop dat er velen zullen volgen.. 

Hartelijk dank voor het voorstellen, U kunt uw avatar naar eigen wens aanpassen of zelfs een eigen logo daarvoor gebruiken, U vindt de mogelijkheid hiertoe in de Zijbalk onder het kopje "Mijn Instellingen".. Daar kunt U al uw voorkeuren invullen, zodat U op de hoogte gehouden kunt worden van de dingen die U heeft aangegeven.

Ik wens U namens Nederland Heelt een fijn verblijf toe op het forum.

Esmeraldam
Esmeraldam

voorstellen - Musispectrum Teamli10

Registratiedatum : 18-03-17
Reputatie : 339
Aantal berichten : 172
Punten : 3418

voorstellen - Musispectrum Empty Re: voorstellen - Musispectrum

Bericht van Esmeraldam di 01 aug 2017, 21:45

Geweldig dat u er bent, momenteel ben ik niet zo actief met het muziek maken.
Maar ik heb wel heel lang actief muziek gemaakt, en nog wel bezig in de muziek. 

Ik weet wat muziek kan doen. 
Groet Esmeralda

Anonymous
Gast
Gast

voorstellen - Musispectrum Empty Re: voorstellen - Musispectrum

Bericht van Gast di 01 aug 2017, 22:43

Van harte welkom ...... en ik heb uw website met interesse bekeken. Heel veel goeds hier bij ons.

Joost
Musispectrum
Musispectrum

voorstellen - Musispectrum Hulpve10

Registratiedatum : 31-07-17
Reputatie : 14
Aantal berichten : 4
Punten : 2515

voorstellen - Musispectrum Empty Re: voorstellen - Musispectrum

Bericht van Musispectrum wo 02 aug 2017, 07:49

Bedankt voor het welkom @Admin, @Esmeraldam en @Joost
@Admin, bedankt voor de tips. Ik hoop ook dat er nog velen zullen volgen. Ik ben in mijn netwerk al mensen op deze site aan het wijzen.

@Esmeraldam wat leuk om te horen dat u muziek heeft gemaakt en nog doet. Ik ben wel benieuwd hoe muziek heeft gewerkt voor u. Dat vind ik altijd leuk om te horen. 

@Joost bedankt voor het bekijken en lezen van mijn website Knipoog

  • Reageren

Het is nu vr 29 maa 2024, 08:11