Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

#zeghet Brief aan een van mijn daders van seksueel misbruik. (hulpverlener)

Admin
Admin

#zeghet Brief aan een van mijn daders van seksueel misbruik. (hulpverlener) Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

#zeghet Brief aan een van mijn daders van seksueel misbruik. (hulpverlener) Empty #zeghet Brief aan een van mijn daders van seksueel misbruik. (hulpverlener)

Bericht van Admin vr 13 nov 2015, 18:14

Hallo R,

Ik schrijf je deze brief om te zeggen wat jij mij hebt aangedaan.
Jij hebt mij seksueel misbruikt en het vertrouwen in mannen nog meer geschaad dan het al was. Jij hebt mijn vertrouwen in de hulpverlening geschaad. Jij liet me zwijgen. Ik ben gestopt met zwijgen.

Jij bent gewoon een zielig persoon. Ik deed aangifte tegen je, omdat jij een hulpverlener bent wat de kans op herhaling groter maakt. Jij hebt het ontkent en bent er mee weg gekomen wat mij heel erg pijn heeft gedaan en dat is iets waar ik heel boos om ben geweest.
Jij komt overal mee weg. Ik zeg je nog 1 ding, na vele jaren van therapie en van er over praten, vind ik je enkel nog een Laffe klootzak, die niet voor zijn daden instaat. Jij bent gewoon geen hulpverlener te noemen, Jij bent gewoon een laf persoon die niet te vertrouwen is.

Jij bent iemand waarvan ik dacht je te kunnen vertrouwen, maar je maakte misbruik van de positie die ik had, van het feit dat ik al een kwetsbaar meisje was door mijn verleden. Jij hebt mijn leven meer kapot gemaakt dan mij geholpen. Jij verdient het niet om een hulpverlener te zijn en hebt geluk gehad met dat de politie er geen stafzaak van wilde maken wegens gebrek aan bewijs. En ja dat doet pijn, jaren heb ik er last van gehad. Jaren heb ik last gehad van jouw daden, en nog steeds is het iets wat mij in de weg staat om hulpverleners te vertrouwen.

Nu heb ik alleen maar goede en Lieve hulpverleners om mij heen, die mij dit nooit zullen aandoen en echt hulpverlener waardig zijn. Jij bent een vieze klootzak, die eigenlijk achter de tralies hoort. Wat dacht je? ik word hulpverlener om meisjes te misbruiken? Jij hebt het allemaal zo slim aangepakt, jij bent gewoon een ziek persoon.

En dan jouw vrouw, hoe durf je het tegenover haar te ontkennen dat jij dit hebt gedaan? Jij hebt me beschadigt en pijn gedaan. Ik ben de afgelopen jaren door veel gevoelens gegaan om te begrijpen wat er nou eigenlijk precies aan de hand was. ik heb me schuldig gevoeld, terwijl die schuld en schaamte eigenlijk bij jou hoort. Ik geef je hierbij dan ook de schuld en schaamte gevoelens terug die mag je gratis van me hebben. Jij bent de plek waar die gevoelens horen.

Na de schuldgevoelens kwam de boosheid om de hoek kijken om wat jij mij hebt aangedaan.
Daarna kwam het onbegrip dat de politie jou niet heeft kunnen straffen.

Ik ben nu redelijk gelukkig en sterk, en ik ben in therapie om onder andere te leren omgaan met wat jij mij hebt aangedaan. En terwijl ik dit schrijf voel ik de kracht door mijn lijf heen stromen, en mijn boosheid en mijn boosheid mag er zijn. Jij hebt mij pijn gedaan , maar ik kom er sterker uit nu zo,n 8 jaar later. Ik ben klaar met jou, en jouw daden.


Ik wens je veel succes met de leugen en ontkenning waar je in leeft.
En voor jou ben ik niet meer bang!

Groetjes Lara.

BRON: onthecht.wordpress.com

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 10:32