Lotgenotencontact voor seksueel, psychisch en/of fysiek misbruikte personen

Om reacties te verkrijgen op jouw berichten, raden wij aan om ook op berichten van anderen te reageren om zodoende je aanwezigheid op het forum kenbaar te maken!
Nederland Heelt

Twitter

LEDEN IN HET NIEUWS

In het kader van het nieuwe vooronderzoek naar mishandeling van kinderen in tehuizen en pleegzorg door commissie Micha de Winter hebben wij een playlist gemaakt van videos waarop leden interviews geven over misbruik en mishandeling, deze zijn nog steeds actueel en kunnen als steunbewijs dienen voor anderen !
Bekijk HIER alle berichten in deze categorie

GASTBLOGS

  • Reageren

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Admin
Admin

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Admin ma 22 jul 2013, 20:07

De werkgroep Recht zoekt lotgenoten van :
Locatie: Mgr. Mutsaersoord-Agnespaviljoen
Plaats: Venlo
Periode: 1973-1977
Aangeklaagde : o.a. Zuster Michael en M. Sunaert en Ben Smits
Orde: Dochters van liefde,Zusters en broeders van H .Vincentius


Wij zoeken mannen en vrouwen die op Stichting Mutsaersoord Hebben gezeten in de periode
7-8-1974 t/m 8-4-1977.
Schaapsdijkweg 56 -Venlo
ik kan mijn nog een paar namen van kinderren .
Marco van leeuwen en zijn zus Jolanda van leeuwen ,Marco zat die tijd toen samen met mijn in de zelfde groep.zei kwamen uit .Enschede.


Bijzonderheden : ben op zoek naar mede-leerlingen uit die tijd: Marco en Jolande van leeuwen uit Enschede.
En op Nazareth te Venlo zoek ik de pater die daar de Directeur was weet iemand zijn naam
en van de pater die handenarbeid gaf in de zelfde periode van 1973-1977 hun orde was van H.Vincentius.

#Stichting-Mutsaersoord

Anonymous
Jordie
Gast

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Jordie wo 26 sep 2018, 10:57

Goedemorgen dat zijn men nicht en men neef Marco en Jolanda van leeuwen heb er zelf okk gezeten en ben op zoek naar men dossier van mij wie ook nog wie men begeleid ster was mien van buggenem groetjes Diana hoeks
Anonymous
Gast
Gast

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Gast wo 26 sep 2018, 15:14

Ik heb ook daar gezeten u mag met mij contact opnemen.
Anonymous
Gast
Gast

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Gast do 27 sep 2018, 04:54

Hoi @Indaba en @Jordie, het eerste berichtje van deze draad is in 2013 door @Admin hier geplaatst, ik denk namens de werkgroep Recht.
Jullie reageerden hier beiden gister op.

Ik lees dat jij, Indaba, contact wilt met hen. En dat Jordie het persoonlijke dossier op wil vragen. Omdat ik niet denk dat zij hier meelezen is het verstandig als je dan zelf contact legt met de werkgroep Recht. Of dat je even overlegt met Admin of er een mogelijkheid is om na zoveel jaar alsnog met hen in contact te komen. 

Wel heftig misschien voor jullie, Indaba en Jordie, om dit ineens te lezen hier ? 

Succes met jullie speurtocht hierin.
TonnyKamper
TonnyKamper

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Webmas10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 728
Aantal berichten : 585
Punten : 10768

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van TonnyKamper do 27 sep 2018, 14:41

Ik ben al op zoek naar wie daarover gecontacteerd kan worden @Joost dit was een oproep via de stichting KLOKK die inmiddels opgeheven is.. Ook op hun website is er niets meer te vinden over de oproepen.. Dus ik ben nu aan het uitzoeken wie er nu de belangen behartigt van die lotgenoten..  :krabbel:

Anonymous
Gast
Gast

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Gast do 27 sep 2018, 15:10

Beste admin ik weet waar dit vandaan komt u mag contact opnemen groet indaba
Admin
Admin

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Admin do 27 sep 2018, 15:41

Indaba schreef:Beste admin ik weet waar dit vandaan komt u mag contact opnemen groet indaba

Dank je wel @Indaba ik stuur je een privé berichtje  Duim omhoog

Anonymous
Jordie
Gast

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Jordie do 25 okt 2018, 04:23

Ik weet ook nog dat men begeleidster Mien van buggenum hete en dat ik hele erge heimwee had maar mocht niet naar huis en waarom ik daar heb gezet en dat weet ik niet maar weet ook niet of ik men dossier op kan vragen en waar ik dan moet zijn groetjes Diana x
Admin
Admin

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Admin do 25 okt 2018, 14:26

Jordie schreef:Ik weet ook nog dat men begeleidster Mien van buggenum hete en dat ik hele erge heimwee had maar mocht niet naar huis en waarom ik daar heb gezet en  dat  weet ik niet maar weet ook niet of ik men dossier op kan vragen en waar ik dan moet zijn  groetjes Diana x

Dank voor je reactie Jordie (Diana) , ik informeer even voor je!

@Indaba heb jij enig idee of de dossiers nog opvraagbaar zijn?
En zo ja, weet jij dan ook waar?

@Jordie je kunt het ook zelf even navragen bij de Mutsaersstichting website, onderaan de pagina rechts zie je hun contact emailadres!

https://www.mutsaersstichting.nl/

Anonymous
venlo zusters v liefde
Gast

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Eendracht maakt macht

Bericht van venlo zusters v liefde ma 29 okt 2018, 15:17

Groet , alle dossiers van destijds zouden zijn vernietigd aldus dhr j peters woordvoerder.

wat hebben we aan excuus en beloften als die toch niet hoeven te worden nageleefd.

solidair met elkaar gerechtigheid voor allen op naar den haag .
Admin
Admin

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Oprich10

Registratiedatum : 20-07-13
Reputatie : 3489
Aantal berichten : 4323
Punten : 21733

Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord Empty Re: Oproep RKK - Stichting Mutsaersoord

Bericht van Admin ma 29 okt 2018, 15:44

venlo zusters v liefde schreef:Groet , alle dossiers van destijds zouden zijn vernietigd aldus dhr j peters woordvoerder.

wat hebben we aan excuus en beloften als die toch niet hoeven te worden nageleefd.

solidair met elkaar gerechtigheid voor allen op naar den haag .

Hartelijk dank voor uw bericht en informatie Venlo zusters van liefde  Duim omhoog

  • Reageren

Het is nu di 19 maa 2024, 10:56